Tuesday, February 28, 2012

Wahai Kau Burung

Sekolah tempat saya mengajar ni terletak dalam Kampung Tanjung Batu. Bila dalam kampung,tak jauhlah dari pokok-pokok dan juga hutan.Kira ok jugalah,dapat juga saya tengok beberapa jenis binatang yang saya tak pernah tengok dan dan tak pernah tengok dari dekat sebelum ni.Contohnya tadi,masa saya sedang mengajar,sekumpulan murid-murid saya membawakan saya seekor burung hantu.Usahkan budak,macam orang histeria gayanya,cikgu nipun exited sangat sebab tak pernah jumpa depan mata dan dapat dukung-dukung, lagi. Tengoklah Burung Hantu yang comel ni,ada cikgu kat sekolah tu tadi dah bagi dia nama "Sweetie"!Sayapnya luka,kena bola..so saya bercadang nak bawa burung ni ke klinik haiwan yang terdekat.Siaannn dia!







1 comment:

  1. Assalamualikum .....cikgu lida ade blog jugak rupanya hehehe...comeynyerw nama burung tuh ngeh3
    http://nuraz-lavender.blogspot.com/ ini alamat blog saya hehehe....

    ReplyDelete